החשבון שלי
על מנת להירשם לאתר יש ללחוץ על כפתור "התחבר | הרשם".
יש למלא את פרטי ההרשמה ולסמן את אישור התקנון וללחוץ על כפתור הרשמה.
לאחר מכן יישלח אליכם מייל אימות חשבון (יש לבדוק גם בספאם), בו יש ללחוץ על כפתור "לחצו לאימות".
אם הכל תקין, תגיעו היישר ללוח הבקרה האישי שלכם. אם אתם מקבלים הודעת שגיאה אחרת יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של לוטרה.
בעמוד עריכת חשבון תוכלו לשנות את פרטי החשבון שלכם כמו שם, אימייל וסיסמא.
בספר הכתובות הישראלי שלכם תוכלו להוסיף, לערוך ולמחוק כתובות ישראליות למשלוח ולחיוב ללא הגבלה.
בעמוד "ההזמנות שלי" תוכלו לצפות בפרטי ההזמנות שלכם (מהרגע שארזתם חבילה, היא הופכת להזמנה).
ניתן לראות את פרטי ההזמנה שלכם ע"י לחיצה על "צפייה" או על מספר ההזמנה.
בעמוד מעקב ההזמנות תוכלו לעקוב אחר סטטוס המשלוחים שלכם. כדי לעקוב אחר הזמנתכם, אנא הזינו את מזהה ההזמנה בתיבה למטה ולחצו אנטר. קיבלתם את המזהה בחשבונית ובמייל האישור שהייתם אמורים לקבל לאחר תשלום.
אם לא קיבלתם מזהה במייל או שלא הצלחתם לשלם פנו לשירות הלקוחות לעזרה.
בעמוד "הכתובת האמריקאית שלי" תוכלו לראות את כל פרטי הכתובות האמריקאיות האישיות שלכם.
לבחירתכם 2 כתובות:
מחסן דלאוור:
מחסן עם 0% מס קניה אמריקאי.
שימו לב: מהמחסן בדלוואר לוקח בדרך כלל עד 3 ימי עסקים להגיע לפנסילבניה, המחסן הראשי,
כך שאם אתם מעוניינים במשלוח מהיר יותר אתם מוזמנים לבחור במחסן בניו-יורק.
מחסן ניו-יורק:
מחסן למשלוחי החזרות ומשלוחים מהירים.
הכתובת שלכם היא אישית ויש להשתמש בה בלבד!
יש להעתיק ולהדביק את פרטי הכתובת בשלב הקופה בחנות ממנה אתם קונים.
בעמוד "הזמנת משלוח" תוכלו למלא טופס הזמנת משלוח יבוא או יצוא שלא מהמחסן, אלא מכל ולכל העולם. טופס זה מחולק ל-3 עמודים:
פרטי השולח, פרטי הנמען ופרטי המשלוח.
לאחר השלמת הטופס ושליחתו, שירות הלקוחות של לוטרה יפיק לכם שטר מטען, שעת איסוף שביקשתם והוראות צירוף לחבילה.
בעמוד "רישום חבילות למחסן" יש למלא את הטופס לאחר שהזמנתם מהחנות האמריקאית, על מנת ששירות הלקוחות של לוטרה יוכל לעקוב אחר הזמנתכם.
אנו ממליצים בחום לרשום כותרת לחבילתכם על מנת שתוכלו לעקוב אחריה בקלות לאחר מכן.
לתשומת ליבכם: חבילות ללא מספר מעקב לא נגישים למחסנאים שלנו. על מנת שנוכל לעבד את הזמנתכם בצורה המהירה ביותר, היכנסו לחבילה ש"בדרך" ולחצו על "עריכה" כדי להוסיף את מספר המעקב מיד לאחר קבלתו מהחנות, או שלחו במייל ל-info@lutrra.co.il
בעמוד "רוכשים עבורי" תוכלו למלא טופס עם פרטי ההזמנה שאתם רוצים ששירות הלקוחות של לוטרה יבצע עבורכם.
עמוד "המחסן שלי" מיועד לניהול החבילות שלכם במחסנים השונים.
העמוד מחולק ל-4 טאבים המתארים את גלגולה של החבילה שלכם:
בדרך, במחסן, בחבילה ונשלח.
בדרך:
תוכלו לראות את חבילתכם "בדרך" לאחר שרשמתם את חבילתכם למחסן.
כאשר תלחצו על מספר ההזמנה תוכלו לצפות ולערוך את פרטי החבילה וכמובן למחוק אותה.
במחסן:
כאשר חבילתכם תיקלט במחסן, תקבלו על כך הודעה במייל ותוכלו לצפות בפרטי החבילה, צילומים של החבילה, תוך כמה ימים תקופת האחסון ללא עלות תסתיים וכמובן שתוכלו לאחד עם שאר החבילות במחסן.
כדי לצפות בפרטי החבילה, יש ללחוץ על מספר ההזמנה, ולאחר מכן תגיעו לעמוד פרטי החבילה.
כדי לארוז את החבילות יש ללחוץ על החצים, לרשום כותרת לחבילה וללחוץ על "אריזה".
צפו בסרטון המדגים כיצד.
בחבילה:
כאשר אתם רואים את חבילתכם בטאב "בחבילה" סימן שחבילתכם בתהליך אריזה במחסן.
ניתן כמובן לראות את פרטי החבילה בלחיצה על מספר ההזמנה ואת זמן האחסון של חבילתכם ללא עלות.
כאשר חבילתכם תיארז, יישלח אליכם מייל עדכון וישתנה מצב החבילה ל"ממתין לתשלום".
לחצו על מספר ההזמנה על מנת לראות את פרטי החבילה ולגשת לקופה.
בקופה תוכלו לראות את החשבון לתשלום
ומצד ימין תוכלו למלא את כתובת המשלוח בארץ
או להשתמש באחת מהכתובות השמורות לכם ע"י לחיצה על "משלוח לכתובת אחרת?". לאחר שתלחצו תיפתח רשימת הכתובות השמורות שלכם, בחרו באחת ולחצו על "שליחת הזמנה".
נשלח:
לאחר שהחבילה נשלחה, יישלח אליכם מייל עדכון ומצב ההזמנה שלכם ישתנה ל"נשלח".
באמצעות שירות ההחזרות של לוטרה תוכלו לשלוח חבילות מהמחסן בניו-יורק אל לקוחות, מלקוחות חזרה אל המחסן, ומלקוח ללקוח אחר.
כדי לשלוח מהמחסן בניו-יורק ללקוחות בארה"ב, יש לפעול לפי ההוראות הבאות:
לאחר שהחבילה שלכם תגיע למחסן, תעודכנו על כך במייל ובאתר. כדי לשלוח אותה בתוך ארה"ב, יש לארוז אותה קודם. לאחר שארזתם, לחצו על מספר ההזמנה ולחצו על כפתור "שלח בתוך ארה"ב". יש למלא את הטופס שנפתח עם פרטי הנמען והחבילה ולשלוח.
ניתן לשלוח כמה חבילות מאוחדות ביחד, כמו כן גם ניתן להעלות מספר הזמנות, כדי להנפיק מספר לייבלים בבת אחת. המיילים עם שטרי המטען והוראות יישלחו אליכם עד 24 שעות מרגע קבלת הטופס.
כללי
ניתן לשלוח ולראות הודעות פר חבילה בכל גלגוליה השונים (בדרך, במחסן, בחבילה, נשלח). על מנת לשלוח הודעה יש להיכנס לעמוד החבילה עליה אתם רוצים לשלוח הודעה ולגלול למטה עד שתראו את התמונה הבאה.